familie-Boes.reismee.nl

nog efkes

Shit man, nog maar 4 dagen en we zijn weg.

Hoe meer ik er over nadenk, hoe zenuwachtiger ik word voor de vlucht. Niet dat ik zelf schrik heb om te vliegen, ik slaap meestal als een roosje. Deze keer hebben we echter een klein, niet stil zittend manneke dat we vele uren gaan moeten entertainen.

ik hoop echt dat hij een beetje op zijne papa lijkt, dan valt hij in slaap vanaf het moment dat de motoren worden opgezet... wishful thinking!

we gaan het gewoon positief bekijken en er het beste van maken.

Reacties

Reacties

Steve

Duimen maar dat Finn lekker slaapt in het vliegtuig! Veel plezier alleszins, en maak ons niet teveel jaloers ;-)
Geniet er maar van he!

Kelly

Hey Hey,

veel plezier op jullie reis en geniet er maar ten volle van! Zeg en als ik vragen mag, naar waar gaat de reis? :)) groetjes

Werner

naar de west kust van Amerika, je moet maar eens op het kaartje kijken bovenaan

ilse

ik wens jullie nog vele plezier op reis en kan geloven dat Finn dat zo goed doet, zo een flink bazeke!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!