familie-Boes.reismee.nl

eerste dagen achter de rug !

Ondertussen zijn we goed aangekomen. De vlucht is goed verlopen

Finn heeft zich heel goed gedragen ! Op de eerste vlucht van 9u heeft hij een uurtje en half geslapen voor de rest heeft hij vooral andere mensen hun hart gestolen.

iedereen vond het toch zo een CUTTIE !!!

Hij zit al heel goed op het tijdritme van hier

Alleen hebben ze wat de pech dat hij nu net tandjes aan het maken is en hij heeft er heel heel veel last van.

Deze morgen zijn we in San Fransico vertrokken en deze avond slapen ze in een motel in Lee Vinning.

De 2 dagen SF waren zeker al heel fijn geweest

We hebben er afgesproken met Domi, Wendy , Gitte en Lene

Zijn trekken voor 2 maanden rond met een mobile home

We hebben samen een fiets gehuurd en hebben wat rond gefietst in SF

De foto's spreken voor zich

Laughing

maar die volgen morgen want nu stikop

slaap wel

Mama en Luc

Helaba kids,blij te horen dat het jullie goed gaat.Super dat Finn de reis zo goed doorstaan heeft wel jammer dat hij juist nu zoveel afziet van zijn tandjes.Toch wel super dat hij iedereen zijn hart zo vlug gestolen heeft met al zijn scharme:-)
We zijn benieuwd naar de foto's ze gaan zeker heel mooi zijn.Fijn dat we jullie via deze weg kunnen volgen en zeker nu we horen dat alles goed is.
We wensen jullie nog een super verblijf en kijken al uit naar het volgend verhaal vele groetjes van ons en een super dikke knuffel aan onze oogappel x