familie-Boes.reismee.nl

life is beautiful!!!

Donderdagavond, het is hier nu 20u30 en buiten is het nog steeds 31 graden.

Onze Finn ligt rustig te slapen in zijn kinderbedje (voor zo lang als het duurt).

Net hebben Pam en ik een lekkere burrito gegeten en nu is er dus zat tijd om nog eens iets op de blog te zetten.

Waar zal ik beginnen... wel gisteren zijn we in yosemite naar de yosemite waterfalls gaan kijken, we hadden geluk want er stroomde nog water. Blijkbaar is dit nogal ongewoon voor de tijd van het jaar, want meestal staan ze nu droog. Nu ja, het was zeker de moeite. Nadien zijn we naar glasier point gereden, waar we getrakteerd werden op een fantastisch uitzicht (kijk maar naar de foto's.)

Vandaag zijn we dan door Kings Canyon en Sequoia national park gereden. Je kent ze wel die sequoia's mastodonten van bomen, niet te doen. We hebben de General Sherman gezien, dit is de grootste boom ter wereld. Zijn stamomtrek was meer als 33 meter en er stond bij dat het volume van deze boom, als je het in water zou tellen, dit overeenkwam met 27 jaar lang elke dag een bad nemen.

Nu logeren we in Three Rivers is een leuk motel met zwembad. Onze Finn heeft zich weer helemaal laten gaan. Hopelijk slaap hij nu eens de nacht door, want hij heeft ontzettend veel last van zijn tandjes. Jammer, want dat moet voor hem zeker een domper zijn op de vakantie. Hopelijk komen zijn bijtertjes er snel door.

morgen vertrekken we richting Death Valley, hopelijk komen we daar levend uit

Wink

groetjes en tot binnenkort

Pam, Finn en Werner

mama

Waar vind ik die foto's? amuseer jullie nog ben wel blij dat het ginder warmer is dan hier,hier hebben we niets dan regen,regen en nog eens regen!!!!

Aline

OOh super die verhalen!! Dat moet echt magnifiek zijn om te zien!
Geniet er allemaal van harte van en geef Finn ne dikke kus van mij :)

miet

Super leuke blog!! Leuk om te horen dat het naar jullie zin is . geniet er maar met volle teugen van . Leuke foto s trouwens ?
Enne geen poging gewaagd om de Nose te klimmen in Yosemite :)
Allee doe da goe daar grtjes

anja

Hey,het ziet er daar allemaal super leuk uit!
Geniet er nog van,maar dat is zo te zien geen probleem!
Gr en dikke kus aan Finn.