familie-Boes.reismee.nl

Terug naar het zonnetje

Mijn 2 ventjes liggen ondertussen al te pitten. Ik heb nog wat foto's erop gezet en zal ook eens proberen hier een tekstje te schrijven.

Tijdens de voorbije dagen hebben we minder goed weer gehad zoals jullie al wel gelezen hebben. Hierdoor zijn er ook wel een paar dingen letterlijk in het water gevallen.

Naast het feit dat we Zion niet hebben kunnen bezoeken en dus ook onze geplande wandeling niet hebben kunnen maken hebben we nog een bezoek aan de Antelope Canyon moeten anuleren. Door de modderstromen en het vele water hebben ze de canyon gesloten. Een dag langer blijven was een optie maar er was geen zekerheid dat we de dag erop er wel in konden en we wilden ook niet teveel tijd verliezen omdat we op het einde van de reis nog wat leuke dingen voor Finn hebben gepland en deze willen we weker niet in het water zien vallen.

Horseshoe bend hebben ze in de regen bezocht en ook in de Grand Canyon hebben een een mega thunderstorm gehad waardoor we een stuk van onze wandeling niet hebben kunnen doen.

Vandaag geen regen of stormen of modderstromen maar toch konden we een deel van het Joshua tree park niet bezoeken. Afgesloten wegens vernielde wegen door het slechte weer van de voorbije dagen.

Maar een fijne wandeling gedaan in het park, wat leuke uitkijkpunten gaan bekijken en dat met een lekker zonnetje en 30 graden.

helemaal alleen met de natuur. Want in tegenstelling met de andere parken waren hier bijna geen toeristen.

Morgen richting san Diego! zon - zee - strand

We gaan wat leuke dingen plannen voor Finn zoals naar het strand, naar de zoo.

Nog lekker wat van het zonnetje genieten voor we terug naar het koude thuisland moeten.

Philippe

Het valt me op dat er op de foto's (buiten die van de steden) weinig toeristen staan. Zijn er ook minder???

Jill

Vergeet zeker niet om Seaworld te bezoeken!

marijn willems

gek van joshua tree.
ik zat daar maandag en ben daar door de zon geroosterd. de hike naar lost horse mine gedaan etc.
wat is er mss gebeurd daar qua weer sindsdien want toen was nog alles nog toegankelijk...

pam

dinsdag zijn daar blijkbaar mega thunderstorms gepasseerd toen we er waren was het ook warm hoor maar een deel van de wegen waren vernield