familie-Boes.reismee.nl

dat is weeral een tijdje geleden

Hey,

ondertussen zijn we al weer een jaartje verder en al liggen de herinneringen van onze USA trip nog vers in het geheugen, toch is het weer tijd voor een volgend avontuur.

In september vertrekken we voor 3 weker richting Thailand en voor diegene die het een beetje willen volgen (meme en pepe, opa, moeke en bompa, vrienden...) zullen we proberen deze blog een beetje op punt te houden.

De voorbereidingen beginnen nu stilletjes aan op kruissnelheid te komen en we hebben zowaar al een route uitgestippeld. Enkel het eiland waar we op het einde van onze vakantie een paar dagen willen relaxen zijn we nog aan het zoeken. Ze zijn namelijk allemaal zo mooi. Als er iemand nog een tip heeft is deze meer dan welkom.

We zouden ongeveer de volgende route willen doen:

Bangkok, Ayutthaya, Kanchanaburi, Chiang mai, Mae Hong Son, phuket, eiland (waarschijnlijk Koh Lanta), Bangkok.

Het lig zeker nog niet vast, dus zoals ik al zei tips of suggesties zijn zeker welkom.

Zo, dat was het voorlopig wat betreft Thailand.

Nog enkele maandjes wachten, maar geen nood. Als voorproevertje gaan we eind deze maand een weekje naar de ardeche. Eens kijken of Finn de camping nog herkent.

groeten Pam, Finn en Werner

Reacties

Reacties

Eve Hens

ik heb mijn heel goeie thaise vriendin een mail gestuurd met vragen om suggesties. zij is van bangkok afkomstig. ik hou je op de hoogte

Dominiek

Ik zou Phuket nemen als uitvalsbasis naar Kho Phipi of om eens te gaan thaiboksen, ook heel fijn daar maar verder zou ik er nie te lang blijven in de korte tijd die je al hebt, of als je eens keertje wil gaan thaiboksen daar, laat je maar weten. Ik ben in bijna alle gyms daar eens gaan kijken, en't zijn er heel wat :-) In chiang mai zeker naar de avondmarkt gaan !! Have fun !!!

Tom

Hela, ik ga jullie zeker volgen en hoop dan ook hier vele goede tips te lezen, want zoals jullie weten, ga ik daar ook naar toe! Doe jullie best en verken! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!