familie-Boes.reismee.nl

18 keer slapen

Nog 18 keer slapen! Toch fijn he zo kunnen aftellen !

Sinds 2 dagen ben ik me ook eens bezig beginnen houden met de reis voorheen was Werner vooral bezig met leuke slaapplaatsen te zoeken zodat we wat adressen kunnen mee nemen mochten we toch niet onmiddellijk iets naar onze zin vinden.

Ik hou me vooral wat bezig met de praktische zaken, medicatie, rugdrager, andere benodigdheden op te zoeken. leuke reisblogs en forums waar je allerlei leuke verhalen kan lezen zo ben je weer vertrokken voor een paar uurtjes bedleesplezier.

Laughing

Alles zal wel los lopen

Cool

groetjes Pam, Werner en Finn

Reacties

Reacties

Aline

ik volg!

pam

zorg dat Piet ook volgt he :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!