familie-Boes.reismee.nl

einde verhaal

Ondertussen zijn we terug thuis maar zeker nog niet aangepast ;-)

We zijn jullie nog een verslagje van de laatste 2 dagen Bangkok te goed.

Zoals gezegd begon het een half uur na aankomst in Bangkok terug te regen. De hemelsluizen stonden weer serieus open. Het liet ons echter niet tegen houden. We gingen uit eten in een vegetarisch restaurant. ( leuk moeten we toch zeker ons briefje weer niet uithalen met in het thais op wat we niet eten ;-) ) Tegen dat we een taxi te pakken hadden waren we allebei doornat.

Gelukkig kon het eten ons wat opwarmen.

De volgende dag gingen we wat wandelen in een Lumpini park en gingen we naar een thai box stadium kijken.

Daarna iets eten in het shoppingcentrum en een aquarium bezoeken.

onze laatste dag zijn we naar de grootste markt in Bangkok geweest the weekend market. Niet normaal.

Je vind er alles, kleren (allemaal nep), boeken, heel veel eten, maar ook vieze dingen zoals van allerlei levende beesten in veel te kleine kooitjes. Niets voor ons dus.

Daarna zijn we nog even naar de zoo geweest. Zodat Finn zich nog even moe kon lopen om nog wat te slapen voor we het vliegtuig op moesten.

Toen zat het er alweer op !

bedankt om ons te volgen en te reageren ;-)