familie-Boes.reismee.nl

de eerste dagen in de het grote Amerika

hey,

Dinsdag zijn we eigenlijk na een behoorlijk vlotte vlucht aangekomen in Denver. Ook het afhalen van de auto verliep zeer vlotjes. We konden kiezen uit een rijtje auto's en we kozen (alle de mannen deden dat) voor een nagelnieuwe GMC. Wat ne belachelijk chique bak met voor alles en nog wat een optie er op.

Aangekomen in ons hotel nog effe in het zwembad gedoken, want Finn had dat gezien en moest en zou zwemmen. Dan maffen.

We hadden nu wel gedacht dat we vroeg gingen wakker zijn owv de jetlag, maar onze Finn vond het om 4u00 al wel welletjes. Mama en papa waren niet akkoord, maar de kleine zijn wil is wet, dus...

Die ochtend zijn we dan eerst naar een Wallmart geweest om wst inkopen te doen en dan zijn we doorgereden naar de rocky mountains.

Na een leuke trip kwamen we aan in Estes Park in een leuk hotelletje. We zijn dan nog het nationaal park ingereden om ons daar naar een van de hoogste punten te begeven (3810m)

Nadien nog een wandeling gedaan rond Bear Lake, waar Finn van de ene naar de andere rots sprong. Op de vlakke stukken was het echter... pakke pakke daar was het te saai voor meneer.

Na deze actieve dag, welke we nog afgesloten hebben met een plonske in het zwembad dachten we dat Finn goed ging slapen. En gelukkig deed hij dat ook... tot 4u, met als gevolg dat om 10 na 4 de hele familie klaarwakker was. en waarschijnlijk de kamers naast, boven en onder ons ook.

Ik kan jullie wel garanderen dat een oververmoeide, onder een jetlag lijdende peuter van 2,5 jaar, met de bijhorende driftbuien een leuke afleiding is van al het moois wat hier te zien is ;-(