familie-Boes.reismee.nl

up to Custer

Na weer een veel te korte nacht zouden we vandaag vanuit Estes Park verder reizen.

In de voormiddag zijn we eerst nog even met een kabelbaan naar de top van eens van de omliggende bergen geweest en ook daar heeft Finn zijn hartje opgehaald met klimmen.

Nadien, net voordat we echt vertrokken hebben we nog eventjes wat gegeten op een leuk plekje langs een riviertje. Finn was hier vooral onder de indruk van de gele vlinders. Zalig genieten was dat van de natuur en het zonnetje.

Na deze picknick viel hij al snel in slaap in de auto. Het plan was om ergens tussen Estes Park en Custer te overnachten omdat het anders wel een hele trip zou worden. (ongeveer 600km)

Nu ja, Finn sliep lekker verder en onze mean machine maalde zijn kilometers met als gevolg dat we voordat we het goed en wel doorhadden zo’n 150km voor Custer waren en dus besloten we maar om door te rijden. Met een tussenstop aan een speeltuintje zodat ook Finn even zijn benen kon strekken.

Om even een beeld te schetsen, ik denk dat we tijdens de laatste 500km van deze trip 3 keer een bocht hebben moeten nemen en misschien zijn we 25 auto’s tegengekomen. Relax bollen noemt zoiets!

Toen we in Custer aankwamen zijn we naar de KOA (Kamping of America) gereden waar we gewoon een extra nacht geboekt hebben. Ook hier kon Finn lekker spelen op het klimrek en het springkussen.

‘s avonds bij het kampvuur nog lekkere marshmallows geroosterd. Om dan lekker in onze slaapzak te kruipen.

Op naar het volgende...