familie-Boes.reismee.nl

Op reis met z'n viertjes

Tot nu toe hebben we elke trip die we gamaakt hebben en die we hier op de blog beschreven hebben steeds met drie gemaakt. Finn, mama en papa zijn steeds de reizigers geweest.

Dit jaar gaat er iemand extra mee, waardoor we dus met z'n vieren gaan zijn. Het zal wel wennen worden, zo iemand meer om in de gaten te houden. Maar ik ben er zeker van dat Finn hier zijn duit in het zakje gaat doen, want die vierde reiziger ligt hem namelijk nogal nauw aan het hart.

in eerste instantie was Finn er eigenlijk niet zo voor te vinden dat er nog iemand mee zou gaan, want tenslotte zijn dit onze 3 heilige weken in het jaar. Onze mama-papa-Finn tijd. Hij zou de aandacht moeten verdelen en dat is natuurlijk andere koek.

Nu ja, sinds de knoop is doorgehakt wordt Finn er alleen maar enthousiaster van. Het gaat zelfs zo ver dat onze vierde man de hele vliegreis op zijn schoot mag zitten. Ik heb Finn al maar gezegd dat dit geen sinecure is (kijk maar naar het verslag van onze eerste twee reizen toen Finn nog op de schoot moest zitten) Maar ja, we zullen de lasten (als het dat al zou zijn) wel verdelen onder ons drie en dan gaat die vlucht supergoed meevallen.

Wij kijken er alvast naar uit!!!

Aftellen naar zaterdag

Smile

tot gauw!!!

ps: ik post nog voor we vertrekken een foto van de vierde reiziger, maar een gokje wagen kan nooit kwaad.

Groetjes Finn, Pam en Werner