familie-Boes.reismee.nl

Selamat datang Indoensia

Na een zeer voorspoedige, doch veel te lange reis zijn we eindelijk aangekomen in Yogjakarta.

we hebben eens geteld en nu blijkt dat we vanaf het moment dat we thuis vertrokken zijn totdat we in ons hotel waren welgeteld 35 uur onderweg geweest. Nu had ik de bijna 7 uur wachten in Abu Dhabi toch een beetje onderschat. De rest van de reis is supergoed verlopen en Finn heeft niet een keer gehuild.

De eerste nacht is ook super verlopen en we kunnen bijna zeggen dat we helemaal geen last van de jetlag hebben gehad, ook Finn deed alsof er niets aan de hand was>

Oh ja, Jules is op het vliegtuig ook superflik geweest en ook hij had helemaal geen last van een jetlag.

De eerste dag hebben we gewoon rustig opgestaan en dan heel relax Yogjakarta wat verkent op de becak (dat is een fietstaxi of Riksja) alleen zitten hier de passagiers van voor. We zijn gaan kijken hoe ze de traditionele batik vervaardigen en naar een zilversmidse geweest. Finn vond het allemaal best ok, zolang we nadien maar gingen zwemmen... dus nadien nog een plonske gedaan :-)

Op dag 2 zijn we naar de Pranbanan tempel geweest, het grootste Hindoe-Javaans tempelcomplex. Het was echt de moeite. Pam, maar vooral Finn waren er de BV's van dienst. Iedereen wou met die twee op de foto. Sir can i take a picture... Miss can I take a picture...

Als we ne dag verlof kregen per foto, dan waren we pas in augustus terug denk ik. Dju toch

Nadien weer fijn gezwommen en dan om de dag af te sluiten zijn we lekker gaan eten in een Bio-organisch vegetarisch restaurant. Het was er overheerlijk. Hier kunt ge u echt een breuk eten voor een paar euro. Vandaag was het voorgerecht, hoofdschotel en nagrecht voor 3 personen voor welgeteld 136000 Rupia of de ganse 8,5 euro.

Morgenvroeg hebben we om kwart voor 7 de trein richting Surabaya... dus slaapwel!!!

Sampai besok,

Pam, Finn, Werner en Jules