familie-Boes.reismee.nl

Gili air

Tot nu toe hebben we, buiten Ubud steeds in redelijk basic hotelletjes geslapen, maar voor Gili dachten we... Laten we onszelf een verwennen. We namen dus een iets sjiekere verblijfplaats. Met sjiek bedoelen nette kamers, zwembadje, goe ontbijt etc...

We verblijven nu dus in het Smugglers Boutique resort. 10 mooie kamers met elke een klein tuintje een een super leuk zwembad. Niet groot maar echt heel erg mooi.

Verder zit de luxe deze keer in de service die we krijgen. Ligbedden op het strand gereserveerd voor ons. Een badlaken aan het zwembad, eentje aan het strand enz...

We kunne er best wel aan wennen, al zijn we dit soort service en gedrevenheid van het personeel niet echt gewoon.

Verder kan ik van Gili enkel zeggen dat dit een stukje paradijs op aarde is. Een heel heldere, azuurblauwe en warme zee ( ik denk dat het water zo’n 30 graden is) Prachtige stranden en wat ook heel leuk is, is dat er geen gemotoriseerd verkeer toegelaten is op het eiland, dus het is er erg relax en stil.

Ik ben vandaag even gaan snorkelen en ook de onderwaterwereld is echt prachtig. De eerste vissen die ik zag was een school van die maanvissen zoals Gilles uit Finding Nemo.

Toen ik dat aan Finn vertelde wou hij ook gaan snorkelen, dus hebben we deze avond in het zwembad maar een spoedcursus snorkelen voor 3-jarigen gehouden :-)

Toen hij wakker werd was dan ook het eerste wat hij zei dat hij wou gaan duiken naar de vissen. snel gaan ontbijten en daarna was hij echt niet meer te houden. Het lukte hem echt goed en hij was echt onder de indruk van de vissen. Verbazend hoe snel hij vooruit ging zelfs zonder vinnen.

Zwemmen, klein stukje fietsen, kuieren, lekker eten, nog wat zwemmen nog eens lekker eten, een beetje bruinen... Lekker niets doen en genieten zo kan je onze 3 dagen Gili omschrijven.

het was gewoon super om zo relax te leven en genieten.

Even hebben we getwijfeld of we niet gewoon nog 2 nachten zouden bijboeken, maar we waren best nieuwsgierig naar wat Lombok ons te bieden had, dus toch maar niet gedaan.