familie-Boes.reismee.nl

This is the end

Onze 2 laatste dagen verbleven we terug in Kuta in dezelfde homestay als de eerste keer goedkoop en net dus waarom elders gaan.

Oorspronkelijk was het niet de bedoeling dat we terug zouden gaan maar we hadden dit voor Finn gepland als verrassing zodat we nog eens terug naar de waterpark konden gaan. Als beloning dat hij zo flink is geweest. Hij vond het echt super. Nu ben ik echt blij, nu ben ik echt gelukkig zei hij letterlijk dank u wel mama en papa.

Daar doe je het toch voor he !!

De laatste dag bezochte we nog de Tanah Lot de bekenste tempel in Bali en dan ook de meest toeristisch maar toch ook wel de moeite.

Met de eigenaares van de homestay stopte we aan een veganische Warung waar een super gekoop en lekker gegeten hebben. 4 volwassenen, Finn en 5 flesjes water voor 7,35 euro. Zalig toch.

We gingen nog naar een locale markt in denpasar waar geen enkel andere toerist was en we dan ook letterlijk vanalles in onze handen geduwd kregen om te kopen. Dus na wat fruit (Salak) te kopen om thuis uit te delen hielden we het dan ook voor bekeken.

De eigenares bracht ons daarna nog naar een balinees kunstfestival maar de voorstellingen waren er pas na 5u en die tijd hadden we niet meer dus keerde we terug naar onze homestay waar we nog even wat rusten, inpakten nog even met de scooter een laatste cold stone gingen eten om daarna naar het vliegveld te vertrekken richting huis.

Dit jaar volledig met tegen zin want we hadden nog wel een maandje verder kunnen reizen.

Tot volgende jaar dan maar weer !

groetjes Werner, Pam en Finn