familie-Boes.reismee.nl

Onze eerste short ski samen

Daar stond ik dan op 30 januari jongstleden, Pam had enkele cadaeutjes voorzien en een daarvan was om samen een shortski te doen.

Ze wist dat dit eens van de dingen was die ik ooit graag eens zou doen en dat zou dus nu werkelijkheid worden... zalig!

Zaterdagochtend vertrokken we dan richting Oostenrijk, maar onderweg even van de gelegenheid gebruik maken om het voormalige concentratiekamp van Dachau eens te bezoeken.

In Dachau kan je slechts een ding doen en dat is stil en nederig zijn en hopen dat de mensheid leert uit zo'n dingen.

Na een namiddag serieuze materie was het nu tijd om onze weg verder te zetten naar Ried.

Ik kan het hele weekend eigenlijk heel kort samenvatten, mama heeft ondanks haar griep veel bijgeleerd, Finn is ondanks dat hij keel- en ooronsteking had nog zotter dan ik dacht (nog 2 jaar en ik volg hem niet meer) en papa... ja die genoot en is al bij al niet te hard op zijne bek gegaan lol

kijk maar naar de foto's

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!