familie-Boes.reismee.nl

En we zijn vertrokken...

Wat een heerlijke vlucht hebben we er op zitten. Dit was eigenlijk het eerste jaar dat het zo vlotjes ging, natuurlijk heeft de korte overstaptijd daar veel mee te maken. Qatar airways is natuurlijk ook heel betaalbare luxe als je het mij vraagt. Eten en drinken in overvloed en zoveel films dat je minstens vier keer rond de wereld moet vliegen om ze allemaal te kunnen zien.

Cezar hebben we ook niet horen klagen, die zat namelijk de hele vlucht knusjes tegen Finn aan.

Het is prachtig om te zien hoe Finn zich ontfermt over Cezar, hij speelt de hele tijd de grote broer en zal hem geen seconde uit het oog verliezen. Mooi om te zien wat voor een verantwoordelijkheidsgevoel onze zoon heeft.

Toen we aankwamen in Maleisië ging op de luchthaven ook alles heel vlot, voor we het wisten stonden we in het Centraal station van Kuala Lumpur. Nog een kort taxiritje en wat gemekker van de taxichauffeur later (hij wou namelijk de afgesproken prijs met 50% verhogen… ik dacht het niet ;-) stonden we aan het hotel.

Eerste tegenvaller, we kregen een kamer zonder raam :-( Het was wel een mooie kamer, met voor Aziatische normen een prachtige en erg hygiënische badkamer. Nu dat we het zonder raam moesten stellen had èèn groot voordeel, namelijk we werden ’s morgens bijna niet wakker ;-)

Finn sliep daar vlotjes 12u aan een stuk, misschien moeten we thuis toch overwegen om rolluiken te plaatsen.

Over Kuala Lumpur zelf kunnen we redelijk kort zijn, Het was niet het Azië dat we voor ogen hadden. We konden evengoed in Manhattan gezeten hebben. De ene shopping mall naast de andere, weinig streetfood, geen tuktuk… en alles redelijk duur.

We zijn wel naar de Batu Caves geweest. Deze grotten zijn het belangrijkste bedevaartsoord voor Hindoes in Maleisië.

We hebben ook een bezoek gebracht aan de Central Market, Chinatown en Little India.

Dinsdag voormiddag waren we naar het KLCC park geweest, waar een openbaar zwembadje was waar er veel lokale kids aan het zwemmen waren. Natuurlijk wou Finn daar ook een plonsje doen. Na 10 minuten begon het te stortregenen, tot daar de zwempartij.

De rest van de dag bleef het water gieten, dus namiddag zijn we dan naar een indoor pretpark geweest, Finn nog nooit zo blij geweest dat het regende :-)

Dus na drie dagen besloten we, omdat ze in de Cameron Highlands ook volle bak onweer en regen voorspelde, door te vliegen naar Cambodja. Hier zitten we dan nu aan het zwembad, 10u in de ochtend, geen wolkje aan de lucht en al 34 graden #couldbeworse

Ps: Ik moest van Finn zeker vermelden dat hij een hartje wou geven aan Sep, Leander en Leon, want hij mist zijn dikke vrienden!

sep, auke en yves

Een hele dikke knuffel van sepje voor Finn.....in de klas is het niet
Hetzelfde zonder zijn maatje!
Fijn te horen dat jullie het naar jullie in hebben...Geniet er nog van xx

Rik

super als je het mij vraagt :) vergeet zeker de naam van uw hotelletje in Cambodja te onthouden als dat meevalt. Geniet er van!! Groetjes van sofie en mij

Ellen

Heel leuk om iets over jullie te lezen! We hebben al zijn zin om na te komen;-) geniet ervan!!!

Steven

Klinkt allemaal zalig, serieus jaloers hier! ;-)

christien

Klinkt goed! Fijn dat alles goed gaat met Finn! Genieten maar... (:

chena

Zalig om jullie verhaal te volgen

Linn, tom en Leander

Hello daar.

Fijn om te lezen dat jullie toch ook wel een fijne tijd hebben.
Een dikke knuffel van Leander voor Finn want hij mist zijn vriend toch ook. Gisteren zei hij nog : mama dit huisje is hier toch groot genoeg dat Finn en sep ook meekonden ????

Veel plezier nog op julie reis

Groetjes van ons

Artiom, Nona, Rebecca en Leon

geniet ervan, Leon mist Finn ook. Xxx

Ine

Klinkt super daar! Geniet er nog van!