familie-Boes.reismee.nl

De hitte van Angkor Wat

Onze 4 dagen in Siem Reap zijn al weer achter de rug. Zalig genoten hebben we, maar OMG wat is het er warm!

Normaal is het nu regenseizoen, maar dit jaar is het later, waardoor het nog steeds heel warm en super droog is.

Dan maar even wat zwemmen want deze keer wel een slaapplaats met zwembad genomen. Finn vroeg echt naar een zwembad, maar heel verkoelend was het niet. De temperatuur van het zwembad water komt zowat overeen met een jacuzzi bij ons. Zelfs zweten in het water dus :-)

We namen dus op woensdag de vlucht uit Kuala Lumpur en voor we het wisten stonden we in Siem Reap. Daar begon het echte wachten pas… meer als een uur aanschuiven voor een visum vast te krijgen en dan nadien de paspoortcontrole bij een beambte die daar echt niet graag was precies. Een bakkes tot op de grond en slechtgezind zoals ik het zelfs niet kan zijn ;-)

En nu benieuwd naar de stad. Ik had bij de boeking van het hotel onze vluchtnummer gezet, je weet maar nooit… En ja hoor, bij het buitengaan stond er iemand met een groot blad WERNER BOES. Zalig!!!

Vervoer was dus ook al geregeld!

Nadat we onze volgende dag vulden met lekker eten, relaxen, slenteren… hadden we ’s avonds een quad tour geboekt om naar de zonsondergang te gaan kijken. Finn was hier wild van! Doe nog eens crossen papa, zei hij de hele tijd. En dan doen we dat hè ;-)

Op vrijdag zijn we dan naar de tempels geweest, het was er snikheet, maar oh zo prachtig! Angkor Wat, Bayon tempel en Ta Prohm (onze persoonlijk favoriet)

Bij Ta Prohm heeft Finn zijn hart kunnen ophalen, klimmen en klauteren als de beste.

Die middag hebben we ergens in een klein restaurantje (4 palen met een blauwe plastiek zeil erover) super lekker gegeten! Vaak is het hoe simpeler het eruit ziet hoe lekkerder het is.

Nadien weer hup het veel te warme zwembad in.

Zaterdag nog een hele dag super relax gehouden, om dan op zondag door te reizen naar Battambang.

saartje

Hey Pam, Werner en Finn, Dit brengt zo mooie herinneringen naar boven! Geniet!

Frank

Dat het warm ging zijn in Siem Reap had ik je al voor gewaarschuwd hè! :-) Klinkt zalig allemaal! geniet nog met volle teugen! Veel plezier in Battambang. Laat me maar weten of ik iets gemist heb. ;-)